Ridningen

HEEJ :)

Idag (på ridningen) hade jag INTE Chiko, jag fick Snowberry :D
Vi gjorde inget speciellt, bara red några serpentinbågar och volter..
Min ridlärare tyckte att det gick bra för mig :)

Efter ridningen var det teori. Då skulle man fylla i ett papper om vad sina mål med ridningen var, vad man tyckte man var bra på, och vilka favorithästar man hade i staller :)
Jag valde Snowberry :)

När teorin var slut, och jag skulle borsta Snowberry, kom min ridlärare och undrade om jag tänkt på att byta ridgrupp. Jag sa att jag ville, och nästa torsdag går jag i en annan grupp! :D Jag rider 19.10 tisället för 17.20 :)

K U L :)

Det var det...


Skrållan, en bild från när Malin följde med till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0