Ridningen

Hejhej!

Kl. 20.45 var jag hemma från stallet :)
Red ju i en ny grupp idag, och dem hade typ 5 års ridvana och alla var typ 15 år! :o
Blev fett nervös );

Men det gick tydligen ganska bra iallafall.
Vi skulle rida på 3 volter nästan hela lektionen. Man skulle fatta galopp vi de två vändningspunkterna vid meddellinjen, och så skulle man bara galoppera några steg bara och sen bryta av til strav.
Jag hade Skrållan förresten :)
Hon var jättearg i spiltan och försökte bitas när man borstade, så mamma fick hjälpa mig.
Fast hon blev snällare när vi kom in från ridhuset .. x)

Juste, från och med nu ska jag vara i stallet vid halv 7 varannan vecka. Teorin är nämligen innan ridningen... Blev lite förvirrad först, men jag tror jag har fattat allt rätt :)


Senaste gången jag hade Skrållan.Och jag kan meddela att jag har världens träningsverk i kroppen så jag kan knappt andas x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0