Ridningen, två dagar försenad

Heej!

Jag kom på att jag aldrig blogagde om ridningen i torsdags, så jag gör det nu :D

Jag hade Lady igen..
Och idag red vi i ridhuset. Vi gjorde inget speciellt.. Vi travade och skrittade bara.
Det gick bra och min ridlärare sa att Lady gick väldigt fint. :)

Men 18.20 slutade lektionen och vi tog in hästarna. Jag Klädde av lady sadeln och trenset, för mer kunde jag inte bära samtidigt.
Men jag blev lite fundersam när jag lämnat sadeln och sköljt trenset, för Lady är inte så snäll i spiltan så jag vågade inte ta av hennes benskydd för hon såg så ondskefull ut :s Men jag frågade en ridlärare och hon sa att dem kunde vara kvar eftersom hon skulle gå igen om några minuter.. x)

Mer än så var det inte :)





Kommentarer
Postat av: Ziju

Vi kör nu en minitävling på bloggen som är super enkel och man har en stor chans att vinna och få en länkning :D kolla in här ---> http://ziju.blogg.se/2011/september/gissa-namn-tavling.html#comment

2011-09-04 @ 16:41:02
URL: http://ziju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0