Ridningen

HEEJ!

Nu ska jag berätta om ridningen.
Jag fick Snowberry (en av mina favorithästar :D)
Vi hade markarbete/förberedande hoppning, och min ridlärare tyckte det gick bra :) Själv tyckte jag att det gick sådär..

Men under lektionen skulle man galoppera över bommar själv. Dem som inte red stod uppställda på medellinjen.

När jag skulle rida blev Snowberry så exalterad så hon sprang verkligen det snabbaste hon kunde kändes det som xD H E H E . . .

Men det var kul.

När vi var klara med lektionen ställde vi upp oss i den mindre delen av ridhuset. Då sa min ridlärare att jag red fint. Då blev jag glad :))

När jag gjort klart Snowberry i stallet gick jag och min mamma till Therés, min ridlärare.. (jag vet inte hur hon stavas o:)

Men iallfall. Jag visste inte vad mamma skulle göra, men sen började hon prata om privatlektioner, och jag fattade noll :o

Men vi gick in till kontoret och där fick jag reda på att mamma höll på att boka lektioner åt mig. Och det blev både denna måndagen och nästa måndag :D Där blev jag väldigt gla' :D

Men sen började Therés prata om att hon ville att jag skulle flytta upp till en bättre grupp!!
DÅ BLEV JAG HYPERGLAD!!!!! :))

Så jag ska flytta grupp till en med lite äldre ryttare, och OMG vad jag blev lycklig! :)
Går inte att beskriva :)

Men det var bara mina goda nyheter, hehe.. Hejdå :)


Bild på Snowberry från Tyresö ryttarförenings hemsida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0