Ska sova

Hej!

Idag har jag nästan bara skypat med Alicia. Hon var också hemma och avr sjuk idag.
Ida gick hem från skolan också, så vi var ter stycken en stund.

Efter skolan loggade mikkis och Anton in. Chattade och skypade lite med alla.. Malin loggade också in en stund ;)
Men jag snackade redan med Anton och Alicia.. ehm, jag och Anton körde Css, massor med olika banor.. Den sista banan var kuligast. Man skulle typ döda en massa zombies och aliens xD KUL, men jag fick lite panik i början när monstrena kom från ingenstans.. Men det gick över efter en stund :)

Både jag och Anton skulle dra efter en stund. Jag skulle se på film.. Det blev "Miss Secret Agent", för den gick redan på TV x)
Jag såg inte klart hela för jag ville gå och göra mig klar inför natten, och nu är jag klar, det är därför jag bloggar :)

Jag tror jag stannar hemma imorn också, men det får vi se imorn.


Gammal bild på Lillis ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0