Skolan


Heej!

Nu är jag hemma, jag avr med Juicen efetr skolan. Men nu kommer jag berätta om min skoldag :)

Vi hade:

Mentorstid - hade ingen bok, så jag ritade lite. Biblioteket var inte öppet.

Matte - Jobbade inte särskillt mycket. Jag fastnade på ett jobbig och lång tal..

Idrott - Vi hade intervaller -.- Asjobbigt! Jag sprang 5 varv, man skulle helst springa 6, men jag hann inte det.. Plus att jag var dödstrött efter bara två varv! x)

LUNCH

No - Några hade redovisning på sin powerpoint uppgift.

Bild - Gjorde en ny mapp, och ritade klart en krummelur.. Hann inge' mer.

Det var det :)
Slutade dagen kl. 14.15. Och då tog jag bussen till juicen :)


Kommentarer
Postat av: Alicia <3

På intervallen så var 4 varv bra och 6 varv skit bra asså typ (MVG) :) så man kan säga att du fick (VG) ;)

2011-09-27 @ 21:07:42
URL: http://deonormala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0