Spelat piano :)

Heej!

Idag har jag ju varit hemma hos mikkis, men det har jag redan berätta :)

För nån minut sen spelade jag piano, jag lärde mig själv en ny låt :)
Vissa ev er kan nog gissa vilken låt det är, men dem andra får undra om dem vill ;)
Hihi!

Jag ska inte göra så mycket ikväll, jag ska försöka göra SO-läxan.. Eller jag måste rättare sagt göra SO-läxan x)
Men annars ska jag inte göra så mycket ;)

Hoppas ni har fått några delar av bilderna från i söndags, för dem hade jag ju tidsinställt :)

Ni får en bild:


Denna bild är med i ett av de tidsintällda inläggen,
men jag vet inte om det har publicerats än x)


Kommentarer
Postat av: m'

Alla bilder från kolmården är as fina ju! :D

sv;

såklart det inte gjorde något, jag använder ju dina bilder på bloggen ;)<3

2011-09-13 @ 20:23:20
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0