Svampar

Hejsan!

För en stund sen åkte juicen hem. Idag vaknade jag halv 7, och då spelade jag "unblock me"i ungefär fyra timmar xD
Jag spelade tills juicen vaknade, och det var vid tio - elva tror jag x)

Juicen och jag har sett på "I am legend" och lite av Harry Potter 1 idag. Vi har också i varit i Haninge C, jag hann aldrig köpa nåt innan alla affärer stängdes :/ Men jaja x)

När vi kom hem fotade jag lite svampar, och dem jag inte fotade klippte juicen sönder dem med en sekatör xD
Sen kom juicens mamma och hämtade henne...

När jag gick in laddade jag upp svampbilderna och sen blev det middag. Thaimat :)

Men här kommer "svamp-bilderna":



Haha, blev inte direkt sådär jättenöjd med bilderna, men det är det bästa jag kan komma med för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0