Tillbaks från ett hårt pass!

Heej!

Nu är jag hemma från min privatlektion i ridning.
Jag var helt ensam, bara jag, fast dem sa att det skulle vara minst två st xD
Men det gjorde inget...Jag fick en ridlärare som var typ värsta proffset ju :o
Undrar om hon visste hur länge jag hade ridit, för hon var väldigt noga med detaljerna x)

Jag kanske ska berätta att jag hade valt att rida Snowberry :)

Men det var stäck på dig!
Kolla uppåt!
Vrid in lillfingret!
Bromsa mot höften!
Lute dig inte så mycket bakåt i galoppen!
O.S.V..

Men jag lär mig iallfall nåt, och både jag och Snowberry var trötta efteråt :)

Jaja, jag är hemma nu. Då var det inget mer att skriva i detta inlägg, så ni får en bild:


gräshoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0