usch, vad kameror är jobbiga x)

Heej!

Jag sitter just nu i mitt rum, och jag har försök lära mig lite mer om min kamera. Men det är inte lätt!
Ena sekunden blir det ganska bra, och sen nr man ska prova en ny krånglig inställning så blir allt blä, och sen ska man gå tillbaks och då råkar man ändra nåt mer.. o.s.v. x) Hehe, men om man gillar att fota så är det värt det :)

Jag har förberett ett inlägg, men jag ska inte publicera det förän imorn, för det är först då som jag kan lägga till bilder, hihi. :)

Men nu ska jag gå till vardagsrummet och kolla på Tv tror jag, eller så spelar jag nåt spel på Steam ;)

Jag tror jag bloggar lite innan jag går och lägger mig också, men bara om jag orkar. Men det förutsätter jag att jag gör.. :P

Hej sålänge!


Broms.
Bild från arkivet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0