Varit med mikkis :)

HEEJ!

Idag efter skolan följde mikkis med mig hem :)

Hemma hos mig gosade vi med gerbilerna, och sen gjorde vi väldigt failade fake-sår xD
Och sen kollade vi runt lite i min scrapbook om gerbilerna, och sen försökte vi göra armband, men snörena gick av 24-7 x)

Mikkis fick skjuts hem av min pappa (jag följde ju med) vid kvart i 7 eller nåt.

När pappa och jag kom hem åt vi middag, "ungsbakad" falukorv med potatismos (vet inte om man säger så xD)
Efter maten chattade jag med Alicia och Juicen (som jag fortfarande gör)..

Kommer inte ihåg så mycket av vad jag gjorde, men jag kommer iallafall ihåg att jag gosade med gerrisarna igen :)

Ska nog se på en film snart, men jag kanske inte blogagr mer ikväll, men jag tror att jag gör det ;)


Lillis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0