Dålig uppdatering

Hejhej!

Usch, så dålig uppdatering det har varit idag.
Men det visade sig att internet slutat fungera på datorn igen, och jag orkade inte blogga från mobilen. :/

Idag gick jag iallafall på fotokursen med Josefin. Vi hade "fotosafari" eller nåt, hehe. Vi gick till sjön Rudan och fotade. Men jag har ju sån tur och så bra minne att jag glömde bort att vi skulle vara ute, och att ha varma kläder på mig.
Plus att jag rensade kameran på bilder en lång stund innan jag åkte, och då blev batteriet nästintill urladdat när jag skulle använda kameran. Så jag fotade en bild, såg att batteriet var lågt. Fotade kanske 3 bilder till (alla var jättedåliga) och sen dog kameran. NOOOOO!

Men jaja.. Vi gick tillbaks till byggnaden vi brukar vara i och där kunde jag ladda batteriet, men jag missade ju allt det man skulle fota. Men: Sånt är livet! Eller: Lika glad är jag för det o.s.v. :)

Efter kursen hämtade pappa, och vi åkte hem. Sen har det inte hänt så mycket mer.


Första "lektionen" på fotokursen. Detta är insidan av ett piano.
Det här var den enda bilden jag hade som passar någolunda till samtalsämnet. x)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0