Lördag

Hejsan!

Nu har Ida och Alicia åkt hem.. Men vi har haft det jätteroligt! :)
Imorse såg vi på The grudge 1 och 3. Och samtidigt som Ida och Alicia gjorde sig klara, såg vi på Final destination 1.

Juste, jag och Alicia var vakna till ca kl.05.30 idag, eller vad man ska säga. Och vi vaknade nästan samtidigt, jag vaknade vid 08, och hon 08.10 ungefär.  Så vi sov i ca 2 och en halv timma...  x) Och när jag kollade ut genom fönstret såg man bara vitt. Det var jättemycket snö! :S


Duvan satt och frös i snön. :/ Jätte gullig!


Vi har som uppgift att fota svartvita porträtt till fotokursen.
Så jag leker runt lite med den inställningen. ;)







Kommentarer
Postat av: Alicia <3

det var en väldigt nice kväll vi hade ;) måste göra igen! Johnny tema! x)

2012-04-14 @ 20:43:10
URL: http://deonormala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0