Misslyckat inlägg

Heej!

Det förra inlägget kom direkt från mobilen, och det hände något konstigt med det, så båda bilderna syntes inte. Men det var ändå inget intressant.

Jag var ju som sagt med mikkis idag. Vi gick bl.a. till träsket och kollade om det hade kommit grodägg än. Det hade det! Jag glömde tyvärr att fota, men jag ska dit igen och hämta lite eftersom träsket torkar ut varje år innan ynglena blivit grodor, och dör. :( Men jag har ju en liten damm nu, som inte längre är giftig, där jag kan ha de blivande grodorna.

Jag och mikkis hade iallafall kuligt, om det är någon som undrar. :)♥


Asså förlåt för ännu en duv-bild. Men de var så gulliga när kollade på varandra. ;)
Och sen en forever-alone-koltrast.







Kommentarer
Postat av: nathalieandersson'

bloglovin byte? :D

2012-04-17 @ 18:37:07
URL: http://nnathalieanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0