Påskafton

Halludiens!

Idag är det påskafton. Jag har spenderat min dag på lite olika platser. Först åkte pappa och jag till Tyresö C, eller vi parkerade vid nyboda skola. Vi åkte dit för att jag förut såg fåglar, och de ville  fota dem. Tyvärr fanns det inga fåglar just där.. Så vi gick igenom centrumet och på andra sidan (utanför) fanns det iallafall en skata:


Sen när den flugit, gick vi tillbaks till bilen. Fast då såg jag lite andra fåglar jag kunde fota:



En kråka som drack ur en vattenpöl..


Massor med kajor.

Och lite måsar. :)


Pappa och jag besökte också slottsträdgåren, eller nåt. Bilder på det kommer i ett annat inlägg, så att detta inte blir för långt. ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0