Riddarskinnbagge

Hejhej!

Tänkte bara berätta lite om vad jag gjort idag. Inget speciellt, men ändå. Jag vaknade sent, vid 11. Fast jag gick upp ännu senare. Hehe.. Då var det jättefint väder ute och över 15 grader. Så jag bestämde mig för att fota lite. Jag letade mest efter humlor, men jag hittade bara en. Och den gick inte att fota för att den vägrade vara still. Men jag hittade ett myrbo i en av våra jordsäckar... Inte det bästa stället direkt. x)

När jag gav upp fotograferingen utomhus gick jag in och städade åt Lillen som jag redan berättat. Då fotade jag ju honom också. Jag har faktiskt inte hunnit med så mycket mer.

Jag har inte så mycket att skriva. På måndag är det valborgsmässoafton.
Malin? Ska jag komma till dig då som vanligt? :)





En riddarskinnbagge som jag fotade idag. :)






Kommentarer
Postat av: Malinsandin

:D<3

2012-04-28 @ 20:34:20
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Frida A.

riktigt cool blogg! & snygga bilder ^^

2012-04-29 @ 00:32:37
URL: http://friwdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0