Seg dag

Hejhej!

Jag har varit extremt seg idag. :o
Min dator har fått virus eller nåt. För internet lägger ner jätteofta, och det är bara på min dator..
Så eftersom jag inte kunnat blogga, har jag suttit och spelat the Sims 3. Nästan hela da'n!

Men duvan kom på besök igen. Jag fotade såklart, men jag vill ju inte lägga ut bilder på den igen. Då blir ju alla inlägg nästan likadana.

Det kanske låter trist med tanke på att det har hänt så många gånger nu, men ni får några arkivbilder istället! x)


Hehe, bara fåglar. Men ey, alla fotografer har väl nåt de tycker är extra kul att fota. ;)




Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg<3

2012-04-10 @ 18:27:15
URL: http://wilmabunz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0