Ser ut att bli regn..

Japp, det gör det. Himlen är alldeles grå här. Jag brukar inte ha något emot regn, fast nu har jag det. Jag antar att det har med att göra att det har regnat ganska mycket de senaste dagarna.
Men när jag kom hem från skolan så var det fint väder. Då gick jag ut på tomten och fotade lite granna. :)
Orkar inte hämta kameran och föra över bilderna nu, för jag har ont i min arm för att mitt internet slutade att fungera, så jag var tvungen att koppla in sladden i uttaget som sitter under min bokhylla och det är bara liiite svårt att komma åt och koppla in den.. x)
Men ni kan få något bättre än bilderna som jag fotade nu. Ni kan få en arkivbild!
För arkivbilder är verkligen jätteroliga........ -.-





Hehe, det vart en till rådjursbild..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0