Trött

Halludiens!

Snacka om att jag är trött nu... Öh, jag vet inte ens varför. Jag menar det har ju nästan varit som en vanlig skoldag. Jag gick upp samma tid och går och lägger mig samma tid, hoppas jag. x)

Detta kommer bli mitt sista inlägg för idag. Så jag ska försöka göra det intressant.
Ni får en massa bilder som jag fotade precis när jag precis börjat blogga, och fått min första digitalkamera.







Bilderna ovan är från Mallorca 2010. Klicka för större format.
Bilderna nedan är lite random..

 

 


Jag redigerade denna bilden precis när jag började blogga,
och inte hade nån kamera. x)

Vet att jag gillade denna bilden när jag precis fotat den. x)

2 gamla bilder från Gammelströmmen.
Också fotade med min första kamera.





Okej, vi körde förbi denna haren någon minut innan vi kom hem idag.
Fotade med mobilen. Det är därför bilden är så himla dålig. ;D



 


Kommentarer
Postat av: LISAFISAP ▲ photography

- jag tar nog veckan som den kommer ;)

2012-04-01 @ 21:56:33
URL: http://lisafisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0