3 bilder med gamla kameran



3 bilder från i våras.

Idag slutade jag strax efter 2 i skolan, och tog då bussen till Malin. Snacka om att det är krångligt med bussar på fredagar. Vilma och Evelina (de tog samma buss som mig) och jag gick av på busshållplatsen som var närmast våra hem, men vi fick ändå gå en ganska bra bit innan alla var hemma.. Sen var det ju så att det spöregnade samtidigt. När jag kom fram till Malni var jag en aning dyngsur. :D Men det gick bra ändå.
 
Hemma hos Molon såg vi bl.a. på TV och var ute lite på tomten. Pappa hämtade mig ganska tidigt (efter jobbet). Men annars har det varit kul. :)

Jag sysslade ett bra tag med bloggdesignen när jag kom hem, men när jag skulle klicka på "publicera ändringar" ångrade jag mig. Det var inte så stora förändringar. Inget med bakgrund eller header, men menyn satt ihop med området där man skriver inlägg och den var vit istället för grå. Men det stack ut så himla mycket, det var det som gjorde att jag ändrade mig... :/
 
Hörs imorn!
 

Kommentarer
Postat av: merei

nice pics!

2012-08-31 @ 23:16:00
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: tusse

Sjukt snygga bilder :)

2012-09-02 @ 19:27:33
URL: http://tussex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0