Barnsjön

HEEEEJ
 
Idag träffade jag ju Alicia, Ida, Olle och Felix. :)
Vi träffades vi Kumla skola och gick sen till Barnsjön. Där badade alla förutom jag (jag gillar inte Barnsjön...) Så jag fotade istället. :D
Efter badandet gick vi hem till Olle. Där åt vi toast, snackade, och studsade på studsmattan. Vid 18 gick alla iväg. Alicia och ida skulle hem och jag med. Olle skulle hem till Felix så jag fick sällskap av dem påvägen hem. När jag nästan är framme inser jag att jag inte har mina nycklar, och att ingen är hemma.. Så jag tog en vilopaus på studsmattan tills mamma kunde komma hem och låsa upp. :)
 
Oredigerad bild från idag, det gick inte att ladda upp den redigerade....
 
Ska snart göra mig klar inför natten. Imorgon blir det Gröna Lund med Ida, Vilma och Jenny! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0