Fredag!

Äntligen fredag! Det är bara första veckan och jag känner mig redan helt slut.. Jag lyckades ju iallafall göra klart läxorna som var till idag igår kväll.
 
Efter skolan idag följde jag med mikkis hem till henne. Där såg vi på TV, studsade och så gick vi runt och kollade på smågrodarna som var överallt på hela hennes tomt. Trodde jag råkade ha ihjäl en genom att kliva på den, men det hade jag inte som tur var!  
 
Mamma hämtade mig vid 18, jag åkte hem, åt middag och ska så snart jag skrivit klart detta inlägg gå och se på TV och äta Cookie Dough. ♥
Jag började skriva det här inlägget för ungefär 2 timmar sen...
 
En rand0m duviluuuuva (ringduva) som jag fotade för några dagar sen. :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0