Fullt upp!

Det är himla mycket saker som händer hela tiden just nu. Har fullt upp!
 
Idag slutade jag inte förrän 15.25, gick då med juicen hem och var där med henne tills mamma hämtade mig innan middagen. Hamburgare ;) Mamma skjutsade sedan mig till Bollmoradalens kyrka för att juicen skulle på nån konfirmationsgrej. Hon ville att jag skulle följa med även fast jag inte ska konfirmera mig. Vid kyrkan var också Alicia, mikkis, Anna och en massa fler! Har inte träffat Anna på jättelänge och har saknat henne mycket. ;')
Mamma hämtade mig vid 21. Det har faktiskt varit mycket roligare än jag förväntade mig. Anna, jag och mikkis klättrade på klätterväggen 2 gånger. Man fick rätt ont i händerna efter. x)
 
Hoppas ni förstår varför jag inte hann blogga förrän nu!
Bild från i förrgår (?) Haha, kommer inte ihåg... :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lorissa Lovebomb

sv: Jahaja, men då kanske han går bra ihop med dig :) Det kan ju faktiskt vara så med hästar, att de passar bättre med vissa ryttare :) Jag tycker det är modigt av dig.

Vad gör du då?

2012-08-23 @ 08:53:07
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0