Gröna Lund

Hejsan :)
 
Min dag har varit askul! Jag gick till bussen till Gullmars, Ida var lite tidig så hon hoppade på samma buss som mig. Jenny och Vilma kom med en senare buss, men alla möttes vid Gullmarsplan.
 
När vi kom fram var klockan 12 sen stod vi ju i kö för entré osv. men vi väl kom in började vi med att åka Pop-expressen. Jag har ingen aning om vad vi åkte efter det..  Men vi åkte Insane 9 gånger, Jetline 5 gånger, sen frittfall och tilt några gånger också. Ja ni vet. Det vanliga! x)
 
Jag åt mest av alla också. En fish´n chips fast utan fish. Med andra ord pommes frites, en ben och jerrys glass, och en stor hot snacks. Fast Ida och Vilma hjälpte mig att äta hot snacksen. ;)
 
Vilmas mamma var snäll och hämtade oss vid kl.21 eller strax över, så alla blev hemsjkutsade. :)
 
En bild från Kolmården bara.. Har fortfarande inte visat alla jag hade tänkt. :o
 
Uppdatering:
Fotade en bild med mobilen igår på ett av fotona när vi åkte frittfall.
Ja, ni vet hur mobiler är.. Bildkvalitén är på toppklass! x)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0