Igår + idag

Hejhej!
 
Jag hann aldrig blogga igår..
Jag vaknade hos Malin i Schtuga kl. 06. Vi gick upp vid 9-10, kommer inte riktigt ihåg. x)
Vi lekte med Stjärna och lite annat kul. Vid 13 åkte jag hem till min pappa. Vid 14.30 kom Alicia, och vi började med att se några avsnitt av PLL. Vi åt minipizzor till sen lunch och vanligt pizza till middag. Vid kl.19 gick vi ner till alex för att vi inte hade något att göra, sen gick alla 3 till mig och vi såg på film i mitt rum. Alex gick vid halv 12 och Alicia och jag passade då på att ta en kvällspromenad. xD
 
Idag vaknade jag och Alicia väldigt sent... Vid 12. x) Vi startade en film och vi klev upp när den var slut. Sen bestämde vi oss för att gå på en fotopromenad, Alicia fick låna min gamla kamera. Vi gick till Gammelströmmen och igenom skogen. Vi gick ut på en liten udde där det fanns några änder. Vi hade inget bröd så de blev snabbt ointresserade och gick upp i skogen (?) Vi såg senare att de gick runt i blåbärsrisen för att äta blåbär.. Haha.. Så Alicia och jag plockade massa blåbär som vi senare matade de med. ;)
 
När vi kom hem igen var det bara att plocka ihop alla grejor, och ställa in all disk vi hade samlat på oss för sen kom mamma och hämtade oss. Hon skjutsade hem Alicia och jag följde med mamma hem till henne där jag åt middag-hamburgare.
 
Sen dess har jag suttit i mitt rum och inte gjort så mycket.. Men det har varit kul både idag och igår iallafall! :D
Ganska gammal + ovisad bild från Gammelströmmen.
 
Uppdatering:
Jag förde nyss över detta bildbevis till min dator. :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0