Kolmården - getklappning

Getter är coola, och mysiga. ;)
En minigris mitt i allt. Alla minigrisar förutom denna var inne på det "förbjudna människor området".
 
Kolmården igår var jättekuligt. Vi var där kl.11 och vandrade runt ända till kl.18. Gjorde ont i fötterna i slutet. ;)
Det var första gången jag var på rovfågelshowen och sälshowen, vi missade nämligen de förra året. Det var synd bara att vi missade större delen av den första rovfågelshowen och att nästa show var samtidigt som sälshowen. :/
 
Det kommer massor med bilder i andra inlägg. Dessa var bara från getklappningen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lorin

Heej jätte fin blogg + fina bilder :D
skulle du kunna skriva grattis till min vän som är i pakistan just nu i mitt senaste inlägg?
Vill att det ska vara massor med kommentarer där det står grattis, så hon blir överaskad när hon kommer hem, skulle vara jätte snällt! :D

2012-08-06 @ 16:09:30
URL: http://rabiaochlorins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0