Kolmården - Surikaterna

Ser lite våldsamt ut med de där huggtänderna... Tur att det bara leker! ;)
 
Där fick ni lite bilder på surikaterna på Kolmården. Nu är det inte så vörst många bilder kvar, men ett till inlägg får ni nog se inom kort. :)

Min dag har varit lagom bortslösad känner jag. Jag vaknade vid 7-8 klev upp för att jag var pigg. Satte mig vid datorn direkt och märkte hur tungt mitt huvud var. Min nacke fick kämpa ganska hårt igår när vi åkte Insane så många gåner. x) Jag gick och la mig igen för att vila nacken. Ärligt talat vet jag inte hur tiden kunde gå så fort men helt plötsligt var klockan 12! Då gick jag upp på riktigt men jag har knappt lämnat mitt rum, haha. Men det har varit ganska skönt ändå. :P
 
Pappa kommer snart hem med pizza så jag ska nog gå och duka bordet nu. Hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0