Kopparödla

Hejhej!
 
Idag var skolan också väldigt lugn. Vi började 45 minuter senare idag, det brukar vi på onsdagar. Idag och imorn är bara halvdagar i skolan då det är dags för utvecklingssamtal för hela skolan. Jag ska ha mitt samtal imorn. Efter skolan gick jag och mikkis hem till mig. :)
Där lagade vi pannkakor (några misslyckade och några ganska fina faktiskt) :D. När vi ätit våra mästerverk pluggade vi lite matte. Vi tog pauser då och då på studsmattan.
 
På kvällen när pappa precis kom hem bad han mig komma ut med kameran. Blev lite förvånad för när jag kom ut låg det en kopparödla mitt på grusgången. :)
Den var väldigt lugn av sig men krälade där ifrån efter att jag gått in.


Skriver ofta att djuren jag bloggar om är fina, men den här ödlan var faktiskt väldigt fin. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0