Ost-och-skink-paj

Hejsan igen! :D
Kom nyss hem efter en kort skoldag. Vi hade bara mentorstid, slöjd och hemkunskap. På syslöjden började vi med våra förkläden. Men tyget som jag skulle använda var slut, så jag får vänta med att jobba lite till nästa vecka.
På hemkunskapen idag gjorde vi ost och skinkpaj, min oh Marcus blev faktiskt rätt lyckad! :D Det blev alltså min lunch.

Strax innan halv 3 ska jag gå ner till skolan och möta mina föräldrar, sen blir det utvecklingssamtal... Kommer hem vid strax efter 3.

Bilden är fotad med mobilen på vår paj.

Den ser lite bränd ut i kanten på bilden. xD

 

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Ser riktigt gott ut. :D

2012-08-30 @ 17:13:19
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0