Slut på sommarlovet

Tjooo
 
NU är det slut på sommarlovet 2012. Detta inlägg är tidsinställt, för jag sover förhoppningsvis redan när detta inlägg publiceras.
Imorgon börjar jag i skolan kl.10.30. Eller jag hoppas det för ingen verkar vara helt säker.  
Har ingen aning om hur lång skoldagen kommer att vara, men tror inte att den blir jättelång iallafall. Efteråt har jag inte heller några planer. Kanske ska vara med någon?
 
När jag skrev detta inlägg hade jag väldigt tråkigt, och middagen var precis färdig. Jag hann heller inte skriva mer för att maten håller på att kallna. Så hejdå!
Jag har absolut ingen aning om varför, men de här andattacken får pryda inlägget. :) Visad bild.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0