Stallet

Tjooo!
 
Ridningen idag gick bra, men innan vart det lite struligt. Vi har ju nya grupper, så de före detts små- och mellanponnyerna går nu i blandade grupper, så när jag fick se vart mitt namn var på tavlan vart jag bara liiiiiiiiiiite chockad... Det stod att jag skulle rida den här lilla filuren:
Jag trodde också att jag fortfarande skulle rida för Theres men jag rider numera för Claudia, så när jag såg Theres med en grundkursgrupp undrade ju också lite.. Men Theres sa att jag var i rätt grupp men att det förmodligen var fel häst. Det visade sig senare att jag skulle rida Spot iallafall. Även fast jag egentligen är lite lång. Om jag ska vara ärlig var han väldigt kul att rida. Vi red ut eftersom hästarna är under igångsättning. Men han var snäll i spiltan även fast jag fick hjälp att klä på eftersom det står en lapp om att personalen ska fixa iordning honom. Han var pigg och glad och kändes större än vad han är. x) Så det gick bra! Efteråt var han snäll i spiltan när jag tränsade och och sadlade av, men när jag gick och lämnade det och sedan kom tillbaks för att ta av skydden var han inte på lika bra humör.. Men jag fick hjälp av blerurks flickvän som är hästvan. Haha... x)
 
Jag tog med kameran, så det kommer mer bilder på hästar i nästa inlägg. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0