Sverige

Hejhej!
 
Alla mina kompisar vet att jag och min bror är rädda för harkrankar (inte livrädd direkt, men lite småskraj) xD Anledningen är att vi tycker de är "målsökande". De flyger liksom  personer istället för att undvika dem. Haha.. I förrgår skulle jag fånga in en harkrank i mitt rum med ett glas och ett papper, jag hade lite bråttom och det närmsta pappret jag kom åt var en teckning jag har ritat på Sverige under en SO-lektion i skolan.
Glaset var självklart blött och min teckning vart lite förstörd. Duktigt. :D Men jag lät den torka och la den i press så det skulle synsas så lite som möjligt.
 
Den är inte alls lik hur Sverige egentligen ser ut. Men eftersom jag ville blogga om något annat än Kolmården fick det bli detta. Haha. :)
 
Den är fortfarnade skrynklig från vattnet och den gick sönder lite på mitten av långsidan. xD
 
 
Bara för att jag skrev att jag inte hade något annat att blogga om kom det världens ösregn och åska. Visar lite bilder i nästa inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0