Tisdagsridning

Hejsan!
 
Skolan idag var helt okej, ganska lugn. Vi fick bara en ny läxa och det var i tyskan. Efter skolan gick jag direkt hem till mamma. Vid halv 5 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till ridningen. Jag fick rida Snowberry. ;)
När det var dags att samlas i teorirummet efter att alla hästar var iorninggjorda fick vi reda på att vi skulle ha markarbete. :P Det gick delvis jättebra, men ibland lutade jag mig för långt fram i den lätta sitsen över hindret eller aa, bommen. Men mot slutet blev allt mycket bättre. För de som undrar tränade vi på balansen i den lätta sitsen. Vi travade och galopperade över bommar utan att hålla i tyglarna i lätt sits. Jag ser fram emot nästa lektion då det blir hoppning. Undra vilken häst jag får och om det går bra. :)


2 bilder från igår. Josefin och ja, träd..
 
Nu ska jag plugga svenska! -.-'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0