Vart hos mirkirs

Halludiens!
 
Idag har jag vart med mikkis. Vi var hos henne. ;)
Vi har fotat jättemycket, eller jag har fotat henne. Det har varit jättekul, men det var väldigt varmt ute! Jag som trodde det skulle vara som det var imorse hela dagen - mulet. Jag kom med mjukisbyxor. Hehehe...
 
Här kommer lite bilder fotade under dagen:
 
Mikkis ögon. Jag kan ju inte direkt säga att den här bilden är oredigerad, men hennes ögon är ändå ascoola. :D↓
Vattenspridare...↓
Cola, mikkis nya dvärghamster. ;)↓
 
Jag vill egentligen jättegärna till Ponny SM imorn för att fota, men jag kan inte ta mig dit för varken mamma eller pappa kan skjutsa. Så vi får se var jag hittar på under morgondagen. :/
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lingonberry

Bra bilder det blev :D speciellt på Cola min bebis haha <3

Svar: Tack! :)♥

2012-08-04 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0