-17

Idag är det bra kallt asså..
Det är någonstans precis under -20 grader och fåglarna siter bara helt klotrunda och käkar solrosfrön och äpplen.
Koltrastarna är såklart de som är rundast. De är hur gulliga som helst!
 
Den här kollen satt och campade - på ett äpple. Kan det ha varit varmare än räcket även fast det har legat ute hela natten och frusit? xD
 
Vad händer idag då?
 
Jag ska plugga massa SO. Jag vet inte hur med tanke på att vi har religion och jag äger ingen bibel... Men det får lösa sig.
 
Snart är det jullov också. Ska bli enormt skönt att slippa skolan ett tag. Sen är det ju julafton, min brors födelsedag, nyårsafton och min födelsedag! :D
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Fin blogg, vad ska du hitta på i veckan?
Kram!♥

2012-12-09 @ 11:17:10
URL: http://www.ninawallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0