Alla kompisar

Jag saknar alla mina kompisar. Någon som vill hitta på något? Hehe...
Nej men jag har väldigt tråkigt just nu och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Ööh.. :(
 
Här är iallafall bilder på några av mina kompisar som jag fotade dagen efter skolavslutningen.
 
Jenny.
Alicia och Jenny.
Alicia, Jenny Ida och mikkis. Mikkis ville inte vara med på någon av bilderna...
Jenny och Ida.
 
Nu ska jag göra mig klar och sova så jag orkar upp imorn om jag ska göra något av dagen. Hehe, kommer säkert inte gå och lägga mig förän om en timma om jag känner mig själv. xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Alla kompisar? Disssssss

Skoja bara;);)

Svar: Haha, vlibb. Skrev "alla" bara för att jag saknar ALLA kompisar, inte för att jag hade bilder på ALLA ;)♥

2012-12-31 @ 22:06:16
Postat av: Vilma

Haha jag fattade de.. ,men vi kanske kan ses innan lovet är slut?<3

Svar: Aa, hoppas på det ;D♥

2013-01-01 @ 02:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0