Gamla bilder..

Ridningen idag gick okej. Inte en av de bästa lektionerna direkt, men det fick inte jättedåligt.
Jag fick rida Jonatan för tredje gången och det var hoppning. Jonatan var duktigt, men inte jag HAHA. :D
 
Det var den sista lektionen för i år, så nu har jag ridit i tre och ett halvt år på ridskola. ;)
 

Nu är min dator virusfri igen och den står på sin vanliga plats. Det är dessutom från den jag bloggar nu. :)
 
Jag blev ju lite bekymrad när viruset kom då jag trodde att alla bilder skulle försvinna, men det hade dem inte som tur var! För en stund sedan kollade jag igenom lite gamla bilder. Det var ganska kul att se alla crazy bilder från Tranarö på Alicias fester. Haha. :D
 
En bild från Tranarö i somras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0