Gårdagen

Tjaaa
 
Gårdagen tillbringades hemma hos Jenny där vi öppnade julklappar. Jag hade med mig kameran och fotade lite. ;)
 
Idag vaknade jag vid 7, kl. 9 stod jag, pappa och blerurk utanför posten och väntade på att de skulle öppna eftersom jag skulle hämat ett paket (julklappar) och efter det åkte vi direkt till Gotlandsbåten i Nynäshamn.
Det är galet mycket folk nu under jul och därför måste man vara där ungefär en timma innan båten åker. Vi var alltås där vid 10. 
Kl. halv 3 körde vi av båten och sen irrade vi runt lite överallt innan vi kom hem till farmor och farfar.
Sen dess har jag bara spelat lite COD och klätt granen med farmor.
 
Hehe, en bild jag fotade på Jenny precis innan jag blev hämtad. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0