HELG

Åh, skönt med helg äntligen. Det är ännu skönare att vi inte har EN ENDA läxa! Det händer väldigt sällan i min skola att man kommer hem utan att behöva plugga..
 
Jag kan ju berätta lite kort om vad som hänt de senaste dagarna.
 
I onsdags var det ingen fotokurs, så Josefin var hemma hos mig istället där vi såg på film och spelade lite COD.
 
I torsdags var det lucia och jag följde med Alicia hem till henne. Jag åt middag och vi åkte till simhallen för att kolla på deras luciatåg då det fanns flera vi känner där. Dock varade det bara en kvart, HEHE.
 
Igår var jag med båda Amandorna hemma hos Amanda E. Vi tänkte att vi kunde maila om att vi ville vara med på ett ridläger i sommar, men HEHE, det gjorde vi aldrig...
Vi hade iallafall kul och Amandas katt Ozzy är så sjukt gullig! Lekte massor med honom. ;)
 
Efter att pappa hade hämtat mig hos Amanda åkte vi till Euro store och där köpte jag lite blandat med grejor, det är så kul där inne. ;)
Sen åkte vi till mediamarkt för att pappa visst skulle beställa ett objektiv till mig, och han ville att jag skulle vara med så att allt blev rätt. YAY. Ett Call of Duty Black Ops 2 slank också med. ;D
 
Denna julaftonen kommer bli awesome.
High Quality pic från mobilen på Ozzy. :D
 
 
 Idag har det inte hänt mycket alls. Jag har bara tagit det lugnt hemma. Imorgon ska det firas då pappa fyller år. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0