Jag älskar snö!

Fast.... Näej.
 
Jag gick hem till Malin (R) efter skolan tillsammans med Jenny och Rilby, och Malin såklart.
 
Det har ju varit snöstorm hela dagen och det var redan imorse närmare en halv meter snö ute. Jag gick ju till skolan och mina byxor blev genomblöta. xD
Vid 13-tiden i skolan meddelar lärarna att vi får gå hem då det inte gick några bussar, ö.v.h.
 
Jag stannade hos Malin till strax innan 16 och gick sedan ner till skolan igen. Där hämtade mamma upp mig och efter det har det bara varit ett totalt kaos alltihop. Vi kom inte ens upp för den FÖRSTA backen av alla 3, så vi åkte runt ett tag och letade plats att parkera på sålänge, vilket inte fanns i närheten. Vi hittade sedan ett ställe drygt en km bort, och gick sedan därifrån hem.
 
Undra om det blir någon skola imorn, hoppas inte det.. D:
 
Nu ska jag passa på och plugga och sedan äta middag. Vi får se om jag uppdaterar igen idag.
 
Ähm, jaa.. Blerurk leker i snön. xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0