JULAFTON

HEEJ
 
Igår kväll hade jag feber och ont i halsen m.m. När jag senare skulle sova kunde jag inte det så jag var vaken till kl. halv fem. När jag vaknade igen var klockan halv 8 och då gick jag ner. Ingen var uppe än så jag satt där nere lite random till farmor klev upp efter kanske 20 minuter. Vi åt då frukost, jag tog lite medicin mot halsont och efter det började jag må bättre.
 
Klockan 13 idag kom min farmors syster Barbro och Göran. Vi åt julbord och klockan 15 såg vi såklart på Kalle. Efter Kalle delades julklappar ut. Jag kan lägga upp bilder på det jag fick i ett annat inlägg. Men som ni redan vet fick jag ett objektiv och Black Ops II bl.a.
Bilder fotade med mitt nya 60mm f/ 2.8 macro-objektiv. :P Tyvärr hade jag en väldigt dålig ljuskälla..
 
 
Även fast det är ganska sent nu önskar jag er en fortsatt god jul! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0