Några av julklapparna

Jag fick massor med saker, och har inte bild på allt. Men här är iallafall några av sakerna jag fick. :)
 
Av pappa fick jag:
Av farmor och farfar fick jag:
COD-tröjan följde med spelet som pappa hade köpt. Vi fick med 2 st bara för att de tyckte vi var trevliga i affären.
Sen fick jag den här av blerurk.. Det är alltså en mugg som ser ut som ett objektiv med massa detaljer.
Skitcoolt. ;D
 
Det jag inte visat nu är en bok om digitalfoto och en sak som gör att kolsyran inte försvinner ur läskflaskor (vet inte hur jag ska förklara) Det fick jag fick av blerurk. :p
Av Juicen fick jag en parfym. Sen fick jag ett paket av Jenny förut med bl.a. bodylotion. ;)
 
Av mamma fick jag ett tangentbord, en awesome datorskärm, en datormus och hennes "gamla" dator som också är awesome. Den är en aning uppgraderad om man säger så. ;D
Jag fick också en bok om hästar och ett paket med bl.a. parfym och bodylotion som jag egentligen skulle fått förra året (det glömdes bort). xD 
 
Jag lovar att jag har glömt en massa saker nu. Men jag uppdaterar så fort jag kommer på vad det är.
 
Självklart är jag jätteglad över allt jag har fått. :D
 
 
Jag kom också på igår att jag fyller år på onsdag. Det är snart ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0