ÖNSKELISTA

Detta objektivet skulle sitta fint! Har kollat runt lite överallt på objektiv och detta har fått väldigt bra kritik, 5/5 stjärnor, och väldigt positiva kommentarer från andra som köpt det. Det har också ett rimligt pris på strax under 5000kr. HAHA låter ganska mycket..
Det hittar du HÄR mamma.

 
 
58mm Macro Close Up SLR Lens Filter Kit Set +1 +2 +4 +10 Zoom
Close-up-filter, helst alla dessa 4. (+1, +2, +4, +10) Orkade inte leta så noga och hittade dem därflr bara HÄR.
De finns att köpa lite här och var, man kan kolla på t.ex. tradera om inte annat. Priset varierar lite..

 
Belgisk jätte och Nine. R.I.P Nine.
 
Sen till det mest självklara.
Vem vill inte ha en belgisk jätte?! SÅ SÖTA. Det ska vara en hane, färgen spelar ingen roll sålänge det inte är en vit rödögd. De är lite läskiga.. Jag har tjatat VÄLDIGT länge nu på en kanin. Det är fortfarande tomt utan Nine även fast det var över 3 år sedan han fanns nu. ;(  Man kan gå in HÄR och om det inte finns någon kommande kull - gå in på google och kolla. :D
 
 
 Jag vill också ha ett stabilt stativ. Sökte runt lite på google och hittade DETTA som verkar bra. Kanske lite dyrt om man jämför med vissa som kostar 200..

 
Sen kan vi ju ta det här med en belgisk jätte igen. Ge mig tack.
 

Minneskort, i massor. Det är något jag behöver så jag slipper rensa bort en massa bilder hela tiden. Man vill ju spara bilderna på minneskorten och på datorn, så om något skulle hända skulle det fortfarande finnas på antingen kortet eller datorn. HEHE.
 

Jag kan inte komma på något mer just nu, men jag kommer säkert uppdatera detta inlägg då och då med fler saker.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0