Pulkaåkning

HEJSAN
 
Vi hade två håltimmar idag i skolan, första och sista lektionen.
Under den första håltimmen när jag och några från min klass var i cafeterian skedde ett slagsmål mellan 2 nior. D:
Vi slutade efter idrotten eftersom vi hade ännu en håltimme. Om bvi hade haft den lektionen (fysik) skulle vi göra något kul och gå till Fornuddsparken för att åka pulka, men eftersom läraren inte kom gick jag, Alicia, mikkis, Amanda E, Caroline, Jenny och Felix dit själva och åkte. :D
 
Efteråt gick jag, Alicia, mikkis och Jenny hem till Carro och var där till strax efter fem då mamma hämtade oss och skjutsade hem alla.
 
Sen dess har jag bl.a. redigerat lite bilder och hittade ett objektiv som jag jättemegagärna vill ha i julklapp. SNÄLLA.
 
2 st high quality pics *host* som jag fotade med mobilen på Amanda (bild 1) och Alicia och Jenny (bild 2).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Wredh

Hejsan! :D ..
Super fin blogg du har :) ..
Ville bara tipsa om att jag startar upp dagens blogg för första gången i min blogg, och den som blir vinnare första gången kommer att få vara med på min blogg nere vid kategorin länkar men även kommer den synas i inlägg heela veckan som kommer sen också :D ..

Så hoppas du vill vara med :)
Är som sagt första gången :) ..

XoXo

2012-12-08 @ 13:02:17
URL: http://elinwredh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0