Jenny

HEJHEJ
 
Den här skoldagen har känts lite onödig. Först hade vi mentorstid, sen matte. Efter det hade vi håltimme i nästan 3 timmar då jag, Mikaela, Alicia, Jenny E, Vilma och Ida gick hem till mig och åt bl.a.
Nästa lektion var svenska då vi skulle gå till biblioteket bredvid skolan för att låna böcker. Nästan alla i klassen satt i en mjuk hörna för småbarn hela lektionen då alla redan hade bok. Vi gjorde alltså inget förutom att slappa. På engelskan hade vi vikarie och eftersom vi inte hade något att jobba med såg vi så långt vi hann på filmen Paranormal Activity 3.
 
Jag gick sedan hem till pappa och här har jag inte gjort så mycket. Vi har inga läxor vilket är asskönt, så jag har bara redigerat lite bilder.
 
2 bilder på Jenny E fotade för några dagar sedan. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0