Ridningen

Älskar den där hästen asså. Den har tungan ute på varenda bild! xD Från Horse showen dag 2.
 
 
Nu har jag äntligen lite tid jag kan lägga ner på bloggen. Eller egentligen inte, men jag orkar verkligen inte plugga!
 
Ridningen idag gick bra. Jag fick rida LILLA Jonatan. Han och en massa andra ponnysar var redan klara när jag kom då de skulle på en kort lektion innan min lektion var. Han är så himla gullig. ;')
 
Vi hade sidvärts övningar, och det var väldigt länge sen jag hade det. Det gick ändå som sagt bra och det blev bättre för varje gång. När vi bytte varv var det lite svårare för honom, men det gjorde inte så mycket.
 
Nu väntar plugg i So, No och Svenska. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0