Cod Zombies ♥

Hellu!

Skolan idag var okej, speciellt sista lektionen när vi skulle jobba No i grupper i datasalen. För varken jag, Alicia eller mikkis pallade jobba.. Så vi stannade klar i klassrummet med våran lärare, Göran. Han sa att det var okej att "löka" på vissa lektioner, bara kommer ikapp sen. Så jag ritade på whiteboard tavlan och spelade Wordfeud med Göran xD ( "Löka" är Görans uttryck för chilla x) )

Efter skolan gick jag hem, och påvägen hem konstarerade jag att det var välldigt kallt.
Gjorde lite ont på benen och händerna...

Men nu är jag hemma!
Jag har ätit en macka och spelat COD :D♥
Tog en liten bloggbaus om ni undrar. Och jag såg förut att mitt senaste inlägg aldrig publicerades, så det fick publiceras idag istället för 3 dagar sen.. Men det står fortfarande rätt datum iallafall.

Men nu blir det mera zombies att DÖDA i Black Ops ;D


Förlåt för att det blir så mycket bilder på gerbilerna, men jag har inget annat att
erbjuda som inte redan är visat..





image description

Kommentarer
Postat av: Maliin'

nice design!

sv;

Do you want to be my fotograph for a day? :D

2012-02-04 @ 09:30:19
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2012-02-04 @ 18:38:25
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0