Men tjabba

Hejhej!

Har inget att blogga om nu, så ni får höra det ointressanta som hände igår ;)

I skolan var det två st prov. Oförberett engelskaprov och ett förberett So-prov.
Man kan ju lugnt säga att engelskan gick 100 ggr bättre än So:n! Jag ogillar verkligen förberedda prov. För jag blir så stressad och börjar alltid tänka "oj, nu har jag pluggat för lite" o.s.v.. Och man vill ju ha bra betyg xD
Men med de oförberedda proven är jag alltid lugn och det är för att jag inte har kunnat plugga till provet :D
Ja, kul inlägg. Men som sagt, lack of information.

Men här kommer en liten berättelse om vad som hänt idag änsålänge.

Först vaknade jag. Sen klev jag upp och fotade naturen! Fast jag fotade genom fönstren.. Men jaja.
Men det är vår i luften och det är roligt att kolla på alla djur (för det mesta fåglar) som typ virvlar runt över allt.

När jag stod i vardagsrummet och kikade ut genom fönstrena var det 3 nötskrikor :o
Jag är van vid att se 1, ibland 2, men inte 3. OMG.. skoja.
Nej men sen kom det en duvhök. Den förstörde allt, för alla fåglar typ försvann.
Och nu hade jag tänkt äta nåt innan min mage skrumpnar bort.

Hejdå!






image description

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Var med och TÄVLA om 5 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG TILL SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande)



Direkt länk!

http://happyfluffy.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-gratis-plus-tjanst-hos-rembyco.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla, gå gärna in på min blogg och säg vad du tycker. =P

2012-02-25 @ 22:47:37
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej nu har jag lottat ut veckans blogg!

Det kanske var du som vann klicka in och kolla om det är du..

Tack för du va med i veckans blogg Hoppas du är med nästa gång jag har det.

Ha en bra söndag!

2012-02-26 @ 11:02:05
URL: http://idablomman.blogg.se/
Postat av: Maliin'

sv;

tack slickizz! Jaa visst är den härlig :D

2012-02-26 @ 15:47:36
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0