en rå

Hejhej!

Idag har jag ju vart hemma p.g.a av det migrän och illamående igår..
Så idag har jag varit hemma och mamma skulle till tandlärkarn så jag gick runt i djuraffären i Tyresö C sålänge. Och när mamma blev klar kollade vi runt lite i resten av centrumet och sen när vi skulle till bilen träffade jag på Jenny. :) Vilma och Ida var typ inne och hämtade Vilmas leg eller vad det nu var.

Men när jag kom hem kommer jag inte ihåg vad jag gjorde..

Men senare på kvällen iallafall kollade jag ut genom fönstret och där var det en okokt (ett rådjur) och käkade höet som jag och mammut lagt ut till dem ;)


Fick ingen bil på när den åt, för det var så dåligt ljus så
de flesta bilderna blev suddiga :/


När den käkat klart gick den och la sig ;)







image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0