Senaste dagarna

Hejsan!

Nu ska jag berätta om de senaste dagarna då jag inte har bloggat på länge.

I torsdag gick jag hem till mamma direkt efter skolan. På kvällen for jag till stallet. Jag fick rida Snowberry ;)
Ridingen gick ganska bra, vi skulle rida på raka spår... Så det var egentligen ganska krångligt för att Snowerry är lite vinglig, men jaja x)

Igår följde jag med Alicia hem till henne.
Senare på kvällen kom Vilma och vi började se på film och sånt där :)
Ni kanske fattar att vi skulle sova över..

Nästa morgon spelade vi lite spel, och sen skulle iallafall jag hem. Mamma hämtade mig för att pappa kunde inte just då..
Han kom hem vi 18.. Och det var ungefär det som hänt x)

Och alldeles nyss var jag tvungen att försöka klura ut en sak..


Snacka om att jag vart irriterad!
Men jag bölev väääldigt lättad när jag fick reda på svaret!






image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0